Forsendelse og retur
14 dagers åpent kjøp.
Hos Robostop.no verdsetter vi din tilfredshet og ønsker å gjøre netthandelen så bekymringsfri som mulig. Derfor tilbyr vi 14 dagers åpent kjøp fra den dagen du mottar varen. Dette gir deg friheten til å returnere produktet dersom det ikke lever opp til forventningene, så lenge det er ubrukt, uskadet og i original emballasje.
Slik gjennomfører du en retur.
For å benytte deg av din returrett, send produktet tilbake til oss på følgende adresse, og husk å inkludere sporingsnummer:
Robostop.no C/O Game on Postboks 81, 4068 Stavanger
Bruk en forsendelsesmetode med sporing og informer vår kundeservice på kundeservice@robostop.no om sporingsnummeret.
Vennligst merk at returer som ikke sendes til denne adressen eller uten sporing, ikke vil bli akseptert. Bring/Posten anbefales for sikker og sporet retur.
Viktig om refusjon
Når du utøver din returrett, vil varekostnaden bli refundert. Fraktkostnader dekkes ikke. Dette hjelper oss å opprettholde konkurransedyktige priser og fremmer miljøvennlige kjøpsbeslutninger.
Håndtering av feil og skader.
Mottar du en defekt eller feilsendt vare, er det bare å kontakte oss. Vi ordner med omlevering av ny vare uten ekstra kostnad så snart som mulig.
Fraktinformasjon
Transportskader
Skulle det oppstå skader under transport, ber vi deg kontakte oss umiddelbart. Vi sørger for å rette opp feilen ved å sende deg en ny vare kostnadsfritt.
Uavhentede pakker.
Pakker som ikke hentes ut og går i retur til oss vil bli belastet med et gebyr på kr 300,- pluss returfraktkostnader. Dette dekker våre utgifter ved håndtering av uavhentede forsendelser. Gebyret vil bli trukket fra ordrebeløpet før tilbakebetaling.
For ytterligere spørsmål eller veiledning, står vår kundeservice klar til å assistere deg.